POST🔥 #561 | RealEvil | Chapter Four | Wasabi P |ills | ED | Doux | Clef de Peau | MOM | ExalteD | No. | The Oak | Cosmopolitan | SenseS|

POST🔥 #561 | RealEvil | Chapter Four | Wasabi P |ills | ED | Doux | Clef de Peau | MOM | ExalteD | No. | The Oak | Cosmopolitan | SenseS|
--Her--
**RE** Luxy Rings Set @Chapter Four
**RE** Alice Watch
/Wasabi Pills/ Skyler Mesh Hair
ED. Zaffiro AllColors
Pose Couple | : SenseS: Couple 57@Cosmopolitan


--Him--

DOUX - Lawson Hairstyle [Unrigged]
CATWA HEAD Paul V4.11
L'Etre - Marco hairbase [Light blonde] CATWA 
Clef de Peau.Paul T2 [CATWA] @Men Only Monthly
Clef de Peau.Eyebrows v.29 Ginger [Omega] Applier @Men Only Monthly
Clef de Peau.Body AbsFabs T2 Omega [Gianni] Applier @Men Only Monthly

ExalteD - Tank Top {Signature} Bege @Men Only Monthly
No. Sleep SHORTS

The Oak - Post Minimal Chronograph Watch - Black and Silver @Men Only Monthly

--Decors--

7 MI Book Stalk [1 LI]@Cosmopolitan
 3 MI Taj Mahal Book [1 LI]@Cosmopolitan
2 MI Globe Book [1 LI]@Cosmopolitan
6 MI Eiffel Tower Book [ 1 LI]@Cosmopolitan
7 MI Book Stalk [1 LI]@Cosmopolitan


24_8f8 - Granny's Winter Cottage - Kitchen Counter

5. Apple Fall Book Shelf

Postar um comentário

My Instagram

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes